|
|
inci dönmez | 05.10.2011 10:42:58 |
| bu memlekette ne zaman hakkımızı arayan birileri çıkacak...ne zaman kim olduğumuzu hatırlatacaklar..?
|
|
Ceren | 05.10.2011 10:46:23 |
| Helal olsun hocam. İyi giydirmişiniz. Hak etmişler. Bende yazıklar olsun diyorum. |
|
Dobracı | 05.10.2011 10:48:53 |
| Hakkımızı çaldılar. Başkan önlerine üç beş kuruş atamadımı? Satılmış FIVB. |
|
Antrenör | 05.10.2011 10:51:23 |
| Demekki CEV ile kanka olmak yetmiyormuş? FIVB'ye de kur yapmak flört etmek gerekiyormuş? |
|
Meltem ve Kübra | 05.10.2011 10:59:38 |
| Yazıklar olsun. Şerefsiz, satılmış FIVB. |
|
Hassas denge | 05.10.2011 11:03:06 |
| Bu skandal karşısında duyarsız kalmamalı, FIVB'yi mail bombardmanına tutmamız gerek. haydi arkadaşlar sadece 1 dakikanızı bu işe ayırınız. |
|
anadolu ateşi | 05.10.2011 11:10:15 |
| Gerçekten de Epirden hocaya aynen katılıyorum. İğrenç bir karar. Şiddetle kınıyorum. |
|
anadolu ateşi | 05.10.2011 11:16:56 |
| Gerçekten de Epirden hocaya aynen katılıyorum. İğrenç bir karar. Şiddetle kınıyorum. |
|
atilla | 05.10.2011 11:20:42 |
| basketboldakine benzer bir uygulama yapilmaliydi. yani kita sampiyonu direk olarak olimpiyatlara gitmeli, 2. ve sonrakiler diger kitalardan gelenlerle bir turnuva yapip dereceye girenler olimpiyatlara katilmali. wild card uygulamasi zaten rusvet e veya kayirmaya acik kapi birakiyor. |
|
HAKEM ABİ | 05.10.2011 11:21:01 |
| KUKLA OLMUŞ FIVB'Yİ BENDE ŞİDDETLE KINIYORUM. EPİRDEN HOCAM ÖFKENE AYNEN KATILIYORUM VE SİZE HASSASİYETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM. AYRICA BU HABERCİLİK ZAMANLAMANIZI DA HAYRANLIKLA ALKIŞLIYORUM. |
|
Metin | 05.10.2011 11:33:28 |
| Dünya Klasmanında 25. sırada olan Arjantin'in 10. sırada bulunan Türkiye'ye tercih edildiği bir ortamda FIVB'ye olan itibar ve güven sıfırlanmıştır. |
|
TARAFTAR | 05.10.2011 11:36:46 |
| REZALET. SKANDAL. FİYASKO. ALAKSIZLIK. HAK HIRSIZLIĞI. YOSMALIK. GERİSİNİ SİZLER EKLEYİN. TÜM UNLARI FIVB ÇOKTAN HAK ETTİ. |
|
Prenses | 05.10.2011 11:41:31 |
| Karabıyık'ın lobi gücü de para etmedi. Aynı CEV'de olduğu gibi FIVB'e de temsil edecek kişiler sokmamız şart. Hakkımız orada da korunmalı. FIVB'e çok sert bir yazı gönderdim. Sizde öyle yapın. |
|
Saffet | 05.10.2011 12:00:58 |
| Epirden hocam, her şeyi o kadar net anlatmışınız ki, altına sadece imza atmamız kalmış. |
|
SEVECEN | 05.10.2011 12:07:12 |
| Satılmış FIVB. Genelev kadınları bile sizden daha onurludur. |
|
Tahsin | 05.10.2011 12:21:51 |
| O kahpe file yokmu, Sırbistan maçının 5. setinde 12-13 iken karşı sahaya düşecekken tercihini bizim sahadan kullanan? İşte tüm suç onda. Şimdi biz FIVB'nin o...p.....nu konuşuyor olamayacaktık. |
|
Cicikız | 05.10.2011 12:25:58 |
| Sultanlarımıza çok büyük ayıp edilmiş, hakları çalınmış. Hırsız FIVB. |
|
Öğretmen | 05.10.2011 12:31:07 |
| Hocam, öncelikle sert ama seviyeli yazınızdan dolayı sizi tebrik ederim. Bizim bizden başka dostumuz yok. Bu durumlara düşmemek için gücünle karşına çıkanları hir şekilde halletmek gerek. |
|
yuksel | 05.10.2011 12:37:25 |
| keske bu noktalara gelmesydıkde bılegımızın hakkıyla olımpıyatlara gıdebılseydık,bız yıne kendımızde aramamız lazım bu karar bıze surprız olmadı ah lara vah lara gerek yok turkun turkden baska dostu olmadıgını daha ogrenemedıkmı,herkes basın toplantısında pembe tablolar cızıyor,bız soyleyız bız boyleyız ama kımse demıyorkı resmı maclarda ozellıkle sırplara karsı nıye galıp gelemıyoruz,avrupa lıgınde 3 fınal kaybettık dıyorlarkı 7.500 seyırcı onunde o baskıyla yok sans yok adalet bırakalım bunları takım sansını kendı yaratır turkıyedekı maclarda sırpların bızıyendıgı maclarda gerek kayserıde gerek ıstanbulda kac bın seyırcıye oynadılar ama bız yıne yenemedık ıstanbuldakı avrupa lıgı macında eksıktık ondan denıldı pekı sırbıstan tam kadromuydu bızım takım genclestırıldı son 7 yıldır bu yapıldı pekı sırbıstanın yas ortalamasına bakıldımı ve daha ılgınc olanı teknık heyet toplantıda kendını anlatıyor soyle yaptık boyle yaptım motta da maurınho havaları bence bıraz gerceklerle ılgılenmek lazım tabıkı cok uzgunuz wild cardı alamadıgımız ıcın ama surprız olmadı cev de yıllardır alıyorduk demekkı cev baskanıyla ıyı olmak yetmıyor voleybolun gercek ptronuyla da ılıskılerımızı cok ıyı tutmamız gerekıyordu her turnuvada turkıyedekılerden bahsedıyorum,cev baskanı en ön sırada yerını alıyor pekı nıcın fıvb baskanı cagırılmıyor ve sımdıde fıvb ı protestoya davet edıyoruz ınsanları pekı ılıskılerımızın ıyı olmadıgı fıvb ı neden karsımıza alıyoruz da sonrakı turnuvaları dusunupde,ılıskılerımızı duzeltmek ıcın organızayonlar yapmıyoruz.haksızmıyımhaydı sımdı elele vermek zamanı bırlık olup fıvb ıle olan ılıskılerımızı duzeltelım kımın gucu varsa destek olsun basta federasyon baskanımız olmak uzere,bu arada yanlıs anlasılmasın kızlarımızın basarısını kucumsedıgım dusunulmasın sadece hazmedemedıgım su anda avrupanın en ıyı ve en guclu takımıyız 3.luk benı mutlu etmedı 2000 yılında olsaydık mutlu olabılırdım,ama bız en ıyıyız sımdı sampıyoluklar yakalanması lazım yoksa bu yukselen takımın jenerasyonu bıttıgınde 4-5 yıl daha beklememız gerekecek hıcbır takım her zaman zırveye oynayamaz zırveye yaklastıgınızdada sampıyonlukları yakalayıp tescıllememız gerekıyor soylemek ıstedıgım bu tıpkı 2003sonrası gıbı ve dıger ulkelerın yasadıgı gıbı bır ıkıornek verecek olursak rusya,hollanda,sırbıstan,polonya, gıbı takımları sayabılırız ve hala ıyı bır jenerasyonyakalamak ıcın ugrasıyorlar onun ıcındırkı gozumuzu acıp teknık heyetın yanlıslarını gormemezlıkten gelmememız gerekıyor teknık heyetın basın toplantısındakı gıbı 3 lugun yeterlı oldugu super bır basarı oldugu gorusunde degılım sampıyonluk elımızdeydı gereken derslerımızı alalım gerekenı yapalım gec kalmadan bır daha trenı yakalayamayız benden soylemesı.kızlarımızla gurur duyuyorum kendı baslarına bu basarıları yakaladıgı ıcın gızemı polenı guldenızı,daha ıyı kullanarak hıcbır oyuncuyu kusturmeden basarabılırz.herkese sevgıler saygılar,bırılerınınde gerceklerı yazması gerekıyor elımden gelen bu kadar ama otorıtelerınde bu olaylara sessız kalmasını ıstemıyorum..hasan hocaya sevgıler senı sevıyoruz...voleybola verdıgın destegın unutulmaz..... |
|
FENERAHÇELİ | 05.10.2011 12:53:23 |
| Erol Başkan Fenerbahçe ile uğraştığı zamanı birazda dış ilişkilere harcasın. Meyer ile kankalığı konuşuluyor ama ondanda her an kazık yiyebilir. Menfaat dünyası. |
|
Dr. Ayla Toraman | 05.10.2011 13:16:19 |
| aber beni de sarstı. Bundan böyle şansımızı bu iğrenç patrona bırakmamalıyız. FIVB'i ayıplıyorum. |
|
Perihan | 05.10.2011 13:27:49 |
| Şok oldum ya. Hakkımız yenmiş düpedüz. Çok daha fazla çalışarak ve kenetlenerek bileğimizin gücüyle kazanmamız şart. |
|
Feza | 05.10.2011 14:11:44 |
| FIVB'in yaptığı bu haksızlık yenilir yutulur cinsten değil. Geleceğe bakalım. Bileğimizin gücüyle evvel Allah zirveye otururuz. |
|
tepki | 05.10.2011 14:39:45 |
| zaten türkiye'nin wild card alamayacağını dün voleybolx'ten öğrenmiştik açıkçası. iyi habercilik bu. ama bu haberleri okuyupta federasyon ve başkan geceden bu sabahki toplantı için bir girişim yaptımı onu çok merak ediyorum. bizden başka herkez sonu biliyor ey FIVB, sen ne yapıyorsun demedi mi? sinem maviliyi İsviçreye gönderseydik keşke, belki ikna ederdi :) |
|
Fazlı Işık | 05.10.2011 15:35:31 |
| Fenerbahçeli yaşayasın. Başkan salon inşaatındaki başarısının onda birini kulüplere hizmet vererek dış ilişkilerine önem vermede gösterebilse. Herkezi kankası Meyer zannediyor galiba? |
|
Sanal Hakim | 05.10.2011 15:47:01 |
| FIVB'yi ömür boyu utança mahkum ediyorum. |
|
Kenan | 05.10.2011 16:45:39 |
| Neler dönüyor FIVB'de. İnsan utanır ama bunlar insan değil. Bir Sinem Mavili de FIVB'in yönetimine lazım. Başkan'a da birileri fısıldamalı. Sadece salon inşa etmekle bu işler olmuyor. WILD CARD İÇİN NE YAPTIN ARKADAŞ? Herhangi bir girişimin oldumu? Sadece seyrettin ve bekledin! Herkesin umurundaydı Sultanlarımız. Onlara o kadar üzülüyorum ki anlatamam. Haklarıydı ilk 12de olmak. |
|
Ceren | 05.10.2011 16:53:39 |
| 1. Suçlu EROL ÜNAL KARABIYIK Epirden hocanın şahane benzetmesiyle sıradan bir antrenör olan tombalacıyı Türk antrnörlerine değiştiği için.
Sayın Başkan, şampiyon olacak takımımızın 3. oluşu sence başarı olabilir çünkü vizyonun ve voleybol bilgin bu kadar. İnsanları kandırmayın lütfen. |
|
Fısıltı | 05.10.2011 18:05:37 |
| İtalyan gazeteleri ve voleybolx'in 1-2 gün önceden istihbaratlarıyla alıp yayınladıkları "Wild Card" skandalından bihaber bizim başkan düne kadar hala Reinalarda ümit dağıtmakla meşguldü.Başkan sitenizi takip etsin. Çok fayda sağlar. |
|
Kerkenez | 05.10.2011 18:43:10 |
| Verilecek en güzel cevap 2013 Avrupa Şampiyonluğu, 2016 Rio Olimpiyatı ve gelecek Dünya Şampiyonasında kürsü olmalı. Ama Motta ile değil. |
|
Çinko | 05.10.2011 18:50:25 |
| 1. çinko Hırvatistan:))) 2. çinko Sırbistan:)) Tombala: Motta:)) |
|
Sevtap | 05.10.2011 21:02:27 |
| Herkes Erol başkanın wild card konusunda ağırlığını koyacağından emindi. Ağırlık 2 manaya gelir. Birincisi gerçekten ağır. İkincisinde tartılmak fayda etmiyor. Zaten tartı yok, beceri var. |
|
Burak | 05.10.2011 21:59:50 |
| Türkiye sporda maalesef masa başında kaybetmeye her zaman mahkumdur. bugüne kadar hiçbir turnuvaya özel davet edilmediğimiz gibi tüm başarılarımızı da söke söke aldık. karar skandalda olsa bu saatten sonra yapacak hiçbir şey yok. Açık konuşmak gerekirse FIVB resmen olimpiyat yolumuzu kesti. İstanbuldaki elemelerden bizim 1. çıkmamız gerçekten imkansıza yakın gibi.. |
|
Meral | 05.10.2011 23:21:27 |
| Hocam ağzınıza sağlık ama ben Erol Başkan ve tercihi tombalacı Motta'yı da kabahatli buluyorum. Takımın iyi yönetilmediği kanısındayım. Kızların Motta'ya güvendiklerini inandıklarını sanmıyorum. Molalarda bunu sezdim. Hatta içlerinde gıcık olanlarda var. |
|
lbilir | 05.10.2011 23:31:51 |
| sancak alabanda ve epirden hoca daha önceki yazılarında cev yönetimini eleştirmiş ve korkarız ki aynı cev yönetimi ekibiyle fivb ye talip olacak demişti.
şimdi burdan soruyorum herkese, şu anki cev yönetimi fivb yönetimi olsa idi sizce kim Wild Card la şampiyonaya giderdi? çok zor bir soru değil mi?
şimdi bu sayfalardan abuk subuk sallamayın sağa sola, kimse de duygusal takılmasın. nihat hocama, sinem hanıma, banu hanıma ve diğer cev üyemize bıyık altından gülenler! demek ki ne olacakmış? önce cev, sonra fıvb. tabi bu arada sayın başkan sizlerin vıdı vıdılarından bıkıp alın atınızı demezse... eğer verirse ne olur, hoop gitti şampiyonlar ligindeki Wild Card lar. sayın site yöneticileri daha önceki bir kaç mesajımı yayınlamadınız. burdan anlıyorum ki sizler de doğruyu bulmaktan yana değil sadece size alkış tutanlarla avunmakla geçiriyorsunuz yayın hayatınızı. atı alan japonyaya gitmiş, gerisi lafı güzaf. |
|
Hasan Uğur Epirden | 06.10.2011 07:52:25 |
|
Sayın Ibilir,
Yorumlar herkese ve her tür görüşe açıktır… Yorumunuz yayınlanmadıysa içinde mutlaka mahzurlu bir ifade veya sıfat kullanmış olmanızdan kaynaklanmıştır ?…
Türk Voleybolunu temsil etmek bizleri temsil etmektir ve de gurur duyduğumuz bir görevdir… CEV bünyesinde bizleri temsil eden tüm bireylere saygı duyuyor, kendilerinden çok şeyler bekliyoruz…
İfade ve iddianızda vurguladığınız “Bıyık altından gülmek” benzetmesi haddini aşan bir ifadedir ve hainlikle eş değer bir suçlamadır… Saygı duymak ayrı, eleştirmek, yani fikir paylaşımında bulunmak ayrı şeylerdir…
Sayın Başkan’ın “Vıdı vıdı” olarak nitelendirmeye çalıştığınız bazı yapıcı eleştirilerimizi nazarı dikkate alması veya almaması kendi tercihidir… Sonuçta, şahsım adına tekrar hatırlatmak isterim ki, kendimde, voleybolla yoğurduğum, 44 yıllık dolu dolu birikimimle bazı öz eleştirileri yapma hakkını bulmaktayım !...
Doğru kişiye göre değişir… Benim doğrum, sizin yanlışınız olabilir, saygı duyarım… En doğrular da işte böylesine seviyeli görüş ayrılıklarının tartışmasından doğmazlar mı ?...
“Sizlere alkış tutanlar” diye aşağılayıcı ve alaycı bir ifadeyle küçümsemeyle tabir ettiğiniz kitle, yaklaşık 100.000 IP’den oluşmaktadır… Bu kişilerin hemen hemen tümü de voleybolumuzun içinde olanlardan, en azından neyin ne olduğunu anlayanlardan oluşmaktadır… Bu kitle, kasıtlı ve seviyesiz bir yanlışımızda bizleri tükürükle boğmaya yeter !... Kaldı ki, sitemiz gittikçe artan okuyucu portföyüyle voleybolumuzun en önemli hizmetkarlarından biri olarak, 24 saat gerek yurt içi, gerekse yurt dışı haberlerle katkı vermekte, köşe yazılarıyla tecrübe ve bilgilerini paylaştırmakta, ivme kazandırmaktadır…
Voleybolumuz bir veya birkaç kişinin tekelinde değildir… Hepimizindir… Hepimiz ama şöyle, ama böyle voleybolumuzun memurlarıyız… Bizler, sonuna kadar da onun savunucuları olarak iyiden ve doğrudan yana gayret sarf etmeye kararlıyız !... Bazılarının hoşlarına gitmese bile…
Saygılarımla…
|
|
Kübra Özer | 06.10.2011 10:03:28 |
| Hocam benim vereceğim cevabın fazlasını siz vermişsiniz. Federasyondan çıt yok ama koruyucuları iş başında. Federasyonun voleybola tek müthiş katkısı devlet le yürüttüğü iyi ilişkiler doğrultusunda devletin maddi desteğini alarak yaptığı spor salonlarıdır. Ayrıca Avrupa Voleybol Konfederasyonuna sokulan temsilciler de başarıdır. Bunun dışında Milli takımlarımızda tohumları yıllar önce atılan yıldızlar kızlar haricinde hedeflenen ve beklenen neticeler alınamamıştır. Kulüplere bindirilen maddi yük yüzünden birçoğu şubesini kapatmış tümüne yakınıda küçülme ve idare etme yolunu seçmiştir. Federasyon yönetiminde çatlaklık ve soğukluk oluşmuştur. Türk antrenörleri dışlanmış ülkemiz yabancı antrenör cenneti olmuştur. Hakemlere kan kusturan vebal altında olduğu iddia edilen merkez hakem komitesi tüm uyarı ve yorumlarına kulaklarını tıkamış bildiğini okumaktadır. Plaj voleybolu için fazla bir şey söylemek istemiyorum. Bu işin erbabı olan size ayıp etmiş olurum. Siz zaten herşeyi yazılarınızda ve televizyon programınızda anlattınız. Anlayanlar anladı. |
|
Doktor | 06.10.2011 10:11:47 |
| Bende gönderdim. Asistanlarım da. Duyarlılığınız için teşekkürler. Ne kaybediyorsak lobi yüzünden. Buradan haddimi aşacağım ama birşey sormak istiyorum. Başkan lisan biliyor mu? Biliyorsa kaç lisan, ne kadar? Lobi diyorsunuz da lisan bilmeyen birisi nasıl ülkemizi yurt dışında temsil eder? Hakkımızı savunur? Tercümanla olacak şey değil. Üstelik prestij kaybı. Merak ettim de?
|
|
Ceren | 06.10.2011 11:52:25 |
| Hay çok yaşa sen emi Doktor. Damardan girmişsin konuya. Eğer bu ülkenin Başbakanı "Yes, no, one minute" diyerek ingilizce bildiğini zannediyorsa bizim başkan İngilizceyi hayli hayli iyi konuşuyor sayılır. |
|
Son Söz | 06.10.2011 12:40:36 |
| Ibilir yazılanlara ve yorumlara vıdı vıdı demiş. O vıdı vıdı dedikleri çok kişinin ipini çeker. Voleybolseverler bir çok uygulamadan ve bazı gidişattan memnun değiller. Erkek Milli Takımı, yabancı antrenörler,plaj voleybolu, Kulüplere uygulanan maddi zorunluluklar, hakemlerin huzursuzluğu vs. Çocuğa oyuncak, çukulata verir kandırır, susturursun ama işi bilenleri asla. Bu spor plan ve itina ister. Bunun için de bilinçli ve samimi yönetim. Şeffaflık lafta, yüksekten atılanlar rafta kaldı galiba? |
|
AHMET | 06.10.2011 13:59:11 |
| Skandal ki ne skandal. Hoca tam karşılığını bulmuş. Lobimiz gerçekten yok birde Başkan şok olduğu pozlarda. Yahu Başkan wild card için ne yaptınız? Kimle görüştünüz? Ceren'e benzer soruyorum. Hangi lisanla konuştunuz? Siz bu konuda dağıttığınız ümit ile kişilerin daha fazla şoke olmasına sebep oldunuz? Yalan mı? |
|
Seden | 06.10.2011 16:48:41 |
| wild cardlar Türkiye ve Rusya'ya verilmeliydi. Lobimizin sanıldığı ve abartıldığı gibi güçlü olmadığı aşikar. Erol Başkan düne kadar umut dağıtıyordu. Bir anda dağıldık, şoke olduk. |
|
Kerem | 06.10.2011 18:39:38 |
| Ibilir şu at meselesini bir açarmısın? Söyleyeceğini kıvırmadan direk ve anlaşılır olarak söylede bizde gereken cevabı verelim. |
|
Taha | 06.10.2011 19:19:20 |
| Olan kızlarımıza oldu. Japonya haklarıydı. Bu Motta'dan ne köy olur ne kasaba. Bu terbiye özürlü adamda bu denli ısrar edilmesine anlam veremiyorum. |
|
Sevil | 07.10.2011 13:08:06 |
| Motta gönderilmeli. Ondan çok daha fazla başarılı olacak bir Türk antrenörü göreve getirilmeli. |
|
HARİKA | 08.10.2011 01:02:55 |
| Ya şu Motta denen herife gıcık oluyorum. Tombalacı lakabı nereden geliyor? |
|
Perihan abla | 09.10.2011 10:24:35 |
| Epirden hoca antrenör ve hakemlere göğsünü siper edip, yanlışlara verdiğin mücadele için seni tebrik ediyorum. Kaliten, bilgi dağarcığın ve tecrübenle voleybola ışık tutuyorsun. Anlamak istemeyenler seni yıldırmasınlar ve küstürmesinler. Arkandada çok büyük kitleler var bilesin. |
|