Ziraat Bankkart, CEV Erkekler Şampiyonlar Ligi üçüncülük maçında Polonya temsilcisi PGE Projekt Warszawa’yı 3-2 mağlup ederek bronz madalyanın sahibi oldu.Ziraat Bankkart Avrupa üçüncüsü oldu!
2026 CEV Erkekler Şampiyonlar Ligi üçüncülük maçında Ziraat Bankkart ile PGE Projekt Varşova karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede Türk temsilcisi rakibini 3-2 yenerek Avrupa üçüncüsü olmayı başardı.NİMIR TAKIMINI SIRTLADI
Karşılaşmanın yıldızı Ziraat Bankkart’ın Hollandalı pasör çaprazı Nimir Abdelaziz oldu. Tecrübeli yıldız, kaydettiği 36 sayıyla galibiyetin mimarı olurken özellikle kritik anlarda takımını ayakta tuttu.MAÇ TIE-BREAK’E GİTTİ
İlk seti 25-20 kaybeden Ziraat Bankkart, ikinci seti 25-23 kazanarak eşitliği sağladı. Üçüncü sette Projekt Varşova’nın üstünlüğü dikkat çekerken Polonya ekibi seti 25-13 alarak yeniden öne geçti. Ancak pes etmeyen başkent temsilcisi, dördüncü seti 25-23 kazanarak maçı final setine taşıdı. Tie-break setine etkili başlayan Ziraat Bankkart, rakibine üstünlük kurarak seti 15-11, maçı ise 3-2 kazandı.TÜRK VOLEYBOLU ADINA TARİHİ MADALYA
Ziraat Bankkart böylece Avrupa voleybolunun kulüpler düzeyindeki en büyük organizasyonunu üçüncü sırada tamamladı. Başkent ekibi, 1980’de üçüncü olan Eczacıbaşı ve 2014’te final oynayan Halkbank’ın ardından Türkiye’ye organizasyondaki üçüncü madalyayı kazandırdı.
2026 CEV Erkekler Şampiyonlar Ligi üçüncülük maçında Ziraat Bankkart ile PGE Projekt Varşova karşı karşıya geldi. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede Türk temsilcisi rakibini 3-2 yenerek Avrupa üçüncüsü olmayı başardı.NİMIR TAKIMINI SIRTLADI
Karşılaşmanın yıldızı Ziraat Bankkart’ın Hollandalı pasör çaprazı Nimir Abdelaziz oldu. Tecrübeli yıldız, kaydettiği 36 sayıyla galibiyetin mimarı olurken özellikle kritik anlarda takımını ayakta tuttu.MAÇ TIE-BREAK’E GİTTİ
İlk seti 25-20 kaybeden Ziraat Bankkart, ikinci seti 25-23 kazanarak eşitliği sağladı. Üçüncü sette Projekt Varşova’nın üstünlüğü dikkat çekerken Polonya ekibi seti 25-13 alarak yeniden öne geçti. Ancak pes etmeyen başkent temsilcisi, dördüncü seti 25-23 kazanarak maçı final setine taşıdı. Tie-break setine etkili başlayan Ziraat Bankkart, rakibine üstünlük kurarak seti 15-11, maçı ise 3-2 kazandı.TÜRK VOLEYBOLU ADINA TARİHİ MADALYA
Ziraat Bankkart böylece Avrupa voleybolunun kulüpler düzeyindeki en büyük organizasyonunu üçüncü sırada tamamladı. Başkent ekibi, 1980’de üçüncü olan Eczacıbaşı ve 2014’te final oynayan Halkbank’ın ardından Türkiye’ye organizasyondaki üçüncü madalyayı kazandırdı.











Perugia şampiyon oldu.Zawiercieyi 25-15,25-18 gibi setlerle yendi.Hic finale yakışmayan bir maçtı.Finalde ziraat olmalıydı.Zawierciden daha iyi bir takımdı.Kavaz yaptı yapacağını.Bedirhan,Murat takıntısı böyle bir kadroyu ziyan etti.Nimir,fornal gibi yıldızlar topluluğunu kadroda tutmussun sonra hataların yüzünden finale cikamiyorsun.Gercektende böyle erkeklerde asla gelişim olmaz.İtalya erkeklerde 3 kupayı birden aldı.Evet ligimiz pek kaliteli değil kulüplerimiz gereksiz yabancı oyuncularla doldurup genç yerli yetenekli oyuncularımıza sans verilmiyor.Halkbankasi kadrosunu asla unutamam.40 yaş emekliler takımını.Takimda Arda,Berk, yiğit Hamza gibi oyuncular kullanılmadı.Ne diyim.Gs hala 40 yaş arslan takıntısı.Fenerin şişman drzga takıntısı.Ligimiz nasıl kaliteli olsun.Acikcasi Arda Bostan,Hilmi Şahin,Omercan Burak Karahan,Ogulcan Yatgin gibi genç pasorlerimiz bunlardan çok daha iyiler ama hep yedekteler.Yazik.İste böyle Mustafa Kavaz gibi takıntılı değişmeyen koçlar olursa nolacak
Bu sezon da böyle geçti, Ziraatbank'ı kutlar, Şampiyonlar Liginden getirdiği bronz madalya için teşekkür ederiz. Dünkü beklenmedik vasat oyun ve hayal kırıklığı da her şey gibi artık geride kaldı. Bugün ise takım yine iyi oynamadığı bir günde başabaş setleri koprmasını bilerek maçı beşinci sete taşıdı, bu da kenar yönetiminin hamleleri ve oyuncuların deneyimleri sayesinde oldu. Nimir Abdelaziz ise tam anlamıyla parıldadı. Takımda kalanların, gidecek olanların ve stafın emeğine sağlık. Şimdi milli takım mevsimi başlıyor, bu milli takımın başına Kavas getirilmiyorsa, onun yerine her yıl başka başka anlamsız seçimler yapılıyorsa bu seçimlerin voleybolla ilgisi yoktur demektir, spor acentelerinin ticari faaliyeti icabı demektir.
Mustafa Kavaz, Bedirhan bülbül,Murat yenipazar hariç tüm oyuncuları tebrik ederim.Nimirin eksta performansına yazık oldu.Kavaz o kadar kötü bir Koçmus ki 2. Ligde görev almalı.Buralarin adamı olmadığı o kadar belliki.Hala Bedirhan la başlamak maça.Dunki maçta 4. Seti alabilirdi ziraat ama Bedirhan in hataları kaybettirdi.Bugun yine ziraat 3-1 kaybediyordu Bedirhan yüzünden nasıl bir tesadüfse,Hilmi refleksiyle topa müdahale etti ve döndü set.İyiki murat yoktu o pozisyonda.Keske Dunki maçtada Hilmi oynasaydi birde Bedirhan olmasaydı su anda final de olurduk.Yani dünkü maçta bizim orta oyuncular 7 sayı,onların ki 18 sayi almış.Ozgur karabat nasıl denenmez hala anliyamiyorum.Zawiercide as oynayan boladz kötü oynayinca yedek ensing girdi ve ne fayda sağladı.Kavazda inatla değiştirmedi bedurhani.Umarim muratda,bedirhanda,Mustafa kavazda hiç bir zaman milli takimimizda görmeyiz.Ben asla bunlara ve bunlara görev verenlerede hakkimi helal etmiyorum.