Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımı, Almanya'da katıldığı Uluslararası Luk Kupası 3. ve son maçında Hypo Tirol Innsbruck'a 3-0 mağlup oldu.Turnuvada oynadığı ilk iki maçta Friedrichschafen ve Ingersoll Buhl'ü set vermeden yenen Fenerbahçe , Avusturya ekibi karşısında maça Emin Gök, Metin Toy, Marcus Böhme, Wuyt Wijsmans, Milos Nikic ve Serkan Kılıç ilk 6'sıyla başladı.Karşılaşmada istediği performansı sergileyemeyen sarı lacivertliler 20-25, 20-25 ve 14-25'lik setlerle sahadan 3-0 yenik ayrıldı.Organizasyonu 2 galibiyet 1 yenilgi ile tamamlayan Daniel Castellani'nin öğrencileri, turnuvayı 2. sırada tamamladı.
Sultanlar ve Efeler
Yayınlanma: 06 Ekim 2014 - 07:53
Fenerbahçe:0 - Hypo Tirol Innsbruck:3
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımı, Almanya'da katıldığı Uluslararası Luk Kupası 3. ve son maçında Hypo Tirol Innsbruck'a 3-0 mağlup oldu.
Sultanlar ve Efeler
06 Ekim 2014 - 07:53









