Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımı Almanya'da Luk Cup'taki ikinci hazırlık maçını oynadı. Organizasyondaki ilk maçında ev sahibi ülkeden Friedrichshafen'i 3-0 yenen sarı lacivertli ekip 2. sınavında bir başka Alman ekibi İngersoll Bühl ile karşılaştı.
Fenerbahçe mücadeleye Arslan Ekşi, Ivan Miljkovic, Kemal Kayhan, Milos Nikic, Wout Wijsmans ve Serkan Kılıç ilk altısı ile başladı. Sarı lacivertli ekip karşılaşmayı 25 - 19, 25 - 23 ve 25 - 16'lık setlerle 3-0 kazandı.
Fenerbahçe Erkek Voleybol Takımı turnuvadaki 3. maçında 5 Ekim Pazar günü TSİ 15.30'da Avusturya'da Hypo Tirol Innsbruck ekibi ile karşılaşacak.









