Dörtlü Final oynamanın bütün oyuncuların hayali olduğunu ve bunun için çok çabaladıklarını belirten Melis, "Bu sezon grubumuz da çok kolay değildi. Daha sonra Eczacıbaşı VitrA ve Volero ile oynadık. Kolay yollardan geçmedik. O yüzden Dörtlü Final'e kalmayı hak ettiğimizi düşünüyorum. Zor maçları oynamanın da bize Dörtlü Final'de avantaj sağlayacağını düşünüyorum. Hazırlıklarımız sürüyor. Umarım Dörtlü Final'de iki güzel galibiyetle şampiyon oluruz." diye konuştu.Dörtlü Final oynamaya alışık bir takım olduklarını vurgulayan Melis Gürkaynak, "VakıfBank, ruhunda mücadele olan bir takım. Zoru seven bir takımız. Fenerbahçe ile oynayacağımız ilk maça hazırlıklıyız. Biz bu tür maçlara alışığız. Umarım maçın galibi biz oluruz." ifadelerini kullandı.VakıfBank ile 2011 yılında DenizBank CEV Şampiyonlar Ligi'nde mutlu sona ulaştığını hatırlatan Melis, "Benim için çok büyük bir hayaldi. Avrupa'nın ilk kupası çok önemli. Ulaştıktan sonra yetmiyor. Herkesin hedefi şampiyon olmak. O yüzden motivasyonu, çalışması bu yönde. Herkes bizi ve Fenerbahçe'yi favori olarak gösteriyor. 'Fenerbahçe-VakıfBank maçının galibi kupayı alır' diye düşünülüyor. Fenerbahçe'yi geçip finale kalırsak, o maçın önemi de bizim için aynı olacak." şeklinde görüş belirtti.Melis Gürkaynak, VakıfBank altyapısında yetiştiğini anımsatarak, "Buraya 14-15 yaşında geldiğimi hatırlıyorum. Bu kadar üst düzeyde kalıp, takımın parçası olmak çok keyifli. Performans olarak şu ana kadar güzel gittiğimizi düşünüyorum. Önemli olan Dörtlü Final'de ne yapacağımız. Umarım her şey yolunda gider ve şampiyon oluruz." değerlendirmesinde bulundu.
Sultanlar ve Efeler
Yayınlanma: 05 Nisan 2016 - 13:29
"Zoru seven bir takımız"
VakıfBank'ın milli oyuncusu Melis Gürkaynak ise bu sezon çok iyi mücadele ederek Dörtlü Final'e kalmayı hak ettiklerini söyledi.
Sultanlar ve Efeler
05 Nisan 2016 - 13:29
İlginizi Çekebilir










