Guidetti, yaptığı açıklamada, Aluprof'u deplasmandaki ilk maçta yendiklerini hatırlatarak, ''Ama buna rağmen işimizi henüz bitirmiş değiliz'' dedi.Altın set uygulamasının hem kendi sahalarındaki hem de deplasmandaki maçları daha da önemli hale getirdiğini kaydeden İtalyan çalıştırıcı, ''Altın sete kalmadan rövanş maçını kazanmak istiyoruz. Deplasmanda oynadığımız ilk maç rakibimizin oyun stilini öğrenmemize yaradı. Yarınki maç ise bu turun final maçı olacak'' diye konuştu.Giovanni Guidetti, takımın fiziksel ve ruhsal olarak çok iyi durumda olduğunu ifade ederek, ''Rakibimiz çok iyi oyunculara sahip ve kimsenin tahmin edemeyeceğinden daha iyi bir oyun oynayabilir. Bu nedenle maçı en üst düzey konsantrasyonda tutmamız gerekiyor'' dedi.Takım kaptanı Gözde Sonsırma da yarınki maçla ilgili taktik çalışmaların devam ettiğini belirterek, şunları söyledi:
''Polonya'da oynadığımız maçı 3-1 kazanmış olmamız önümüzdeki maçın kolay olacağı anlamına gelmiyor. Çünkü gerçekten çok iyi oynuyorlar ve çok kaliteli oyunculara sahipler. Ama biz de kalitemizi herkese gösterdik. Avrupa'da tek namağlup takım biziz. Yarın rakip karşısında en iyi oyunumuzu oynayıp çeyrek finaldeki rakibimizi bekleyeceğiz. Tüm taraftarlarımızı ve voleybolseverleri maça bekliyoruz.''
''Polonya'da oynadığımız maçı 3-1 kazanmış olmamız önümüzdeki maçın kolay olacağı anlamına gelmiyor. Çünkü gerçekten çok iyi oynuyorlar ve çok kaliteli oyunculara sahipler. Ama biz de kalitemizi herkese gösterdik. Avrupa'da tek namağlup takım biziz. Yarın rakip karşısında en iyi oyunumuzu oynayıp çeyrek finaldeki rakibimizi bekleyeceğiz. Tüm taraftarlarımızı ve voleybolseverleri maça bekliyoruz.''










